#1 Skrevet Januar 29, 2009 Er det noen i trøndelagsområdet som reparerer kantkjørte felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2009 Du kan høre med Wheelie i fossegrenda i Trondheim. Jeg var dær med en MC-felg og den ble bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2009 Bedre bil kan du også høre med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2010 noen som veit pris pr. felg? om dem lakkere og overhaler felger også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 18, 2010 bump! Jeg har også noen felger som trenger litt omsorg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 18, 2010 Leverte felgene mine til wheelie i fossegrenda. 780kr pr felg samt 280 for lakkering tror jeg det var. Virket som det er litt ventetid da de hadde en del felger som skulle rettes. Mine skulle bli ferdige ca 20 april, leverte de på mandag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...