#1 Skrevet Januar 29, 2009 (endret) Her har vi da montert Wheels på bilen til Ketil... 185 35 17,, 7,5x17..et35. Jeg ble overbevist-.. Hva synes folket..,,? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2009 Fin profil på den gummien der!! sjiaaaiiitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2009 Jøss! Den bilen så kjent ut... Fint at den lever enda:) Den har lenge manglet noen passende hjul, ble jo OK det der;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2009 Selve felgen sitter veldig bra, men rød stripe mot orange bil er jeg litt tvilsom til... Orange stripe eller helt sorte felger hadde nok blitt bedre, gjerne sammen med noen sorte originale speil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2009 Er jo samme farge på GTI emblemet, som på felgen;) syns det var coolt jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2009 Den der er jeg absolutt med på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2009 Det ble griserått! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2009 Ser bra ut det... Ta vekk grill lista og lakker en rød stripe rundt grillen så hadde det blitt enda bedre + org speil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2009 Ser bra ut det... Ta vekk grill lista og lakker en rød stripe rundt grillen så hadde det blitt enda bedre + org speil Enig med Martin.. + spacere bak og sort antennepisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 30, 2009 Ble meget tøft ja!! + spacere bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 30, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 30, 2009 Ble jo knall dette:) Enig ang speil, men godt å se bilen lever enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 30, 2009 superkult...passa perfekt med det røde GTI emblemet=o) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 30, 2009 Selve felgen sitter veldig bra, men rød stripe mot orange bil er jeg litt tvilsom til... Orange stripe eller helt sorte felger hadde nok blitt bedre, gjerne sammen med noen sorte originale speil.. Muligens.. orange og rødt kan fint gå sammen. Ser for meg at det hadde blitt skikkelig "pulled together" med: - sorte originale speil - grill med rødlakkert GTI-list - uten grill-lista på toppen - sort antenne .. men det er nå min personlige smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 30, 2009 Muligens.. orange og rødt kan fint gå sammen. Ser for meg at det hadde blitt skikkelig "pulled together" med: - sorte originale speil - grill med rødlakkert GTI-list - uten grill-lista på toppen - sort antenne .. men det er nå min personlige smak Kan vel si så mye at jeg tror nok det blir slik til våren....!!! Vi snakket akkurat om det samme, i går.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 30, 2009 Fett:) hvor får man kjøpt de felga? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2009 Velkommen i klubben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 30, 2009 Velkommen i klubben hmmm handlet deg nye sommerhjul Alex? eller dekkdim du mente? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 30, 2009 dekkdim ja Er et år siden jeg fikk mine nå ca Har to sett liggende just nuh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 30, 2009 bilen kommer til å komme med endringene som nils sier,innen våren er her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Januar 30, 2009 sotingen vil forresten også bli fjernet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 8, 2009 sotingen vil forresten også bli fjernet.. Det er bra at bilen min lever enda:P er du fornøyd? blei bra med de felgene, kommer du på hadeland treffet? har lyst å se den igjen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 8, 2009 Svarer jeg..; Ketil og meg skal skifte foringer i dag... noget lei sei de foringene i bærebruen på høyre side... Ellers tut og kjør..Noen løse rele`r.... skiftet mye rart har jo Ketil gjort..Og det til det bedre.. Denne vil du se igjen på Hadeland.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet April 8, 2009 Har ikke sett den siden hadeland i fjor jeg, så blir spennende og se;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet April 8, 2009 Svarer jeg..; Ketil og meg skal skifte foringer i dag... noget lei sei de foringene i bærebruen på høyre side...Ellers tut og kjør..Noen løse rele`r.... skiftet mye rart har jo Ketil gjort..Og det til det bedre.. Denne vil du se igjen på Hadeland.. det er gått å høre¨får vel spørre Bjørnar kristiansen om å sitte på ditt: smil : Volvo s60 passer vel ikke helt inn der: eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...