rå audi film med deilig lyd

Anbefalte innlegg

novideo.jpg AUDI S1 sound"]novideo.jpg AUDI S1 sound[/url]

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe jeg fikk en kompis til å rippe starten på den filmen så den har jeg som ringetone på mobilen min :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt ikke en S1, tror kanskje dette er A2'n til Anders Carlson AKA Ace competition som kjører Bilsport superstage. Lyden er uansett RÅ og hvis min antagelse er riktig så var satt han også en fantastisk bra tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Ole Henrik.

Feil A2 Geir Olav. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel strengt tatt ikke en S1, tror kanskje dette er A2'n til Anders Carlson AKA Ace competition som kjører Bilsport superstage. Lyden er uansett RÅ og hvis min antagelse er riktig så var satt han også en fantastisk bra tid.

Jeg såg det der jeg også, men det er linken som blir posta som s1.

Men synes den bilen som det er snakk om ser noe kort ut.

Hehehe A2...

En slik en a2;)

Audi%2520Quattro%2520A2%2520-%2520M2%252

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, er klar over det serru! Er bare så morsomt at begge heter a2 også er det så stor forskjell på de! Selv om denne A2'en ikke har det som "navn"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NB! fare for gåsehud over hele kroppen når man hører lyden.

Rett og slett fantastisk.

Bra slutt var det òg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, er klar over det serru! Er bare så morsomt at begge heter a2 også er det så stor forskjell på de! Selv om denne A2'en ikke har det som "navn"

Den har nok det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.