#1 Skrevet Januar 30, 2009 Noen som vet om det er og få tak i disse felgene? prøver og lete men finner ingen ting.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2009 kjøpte felgene mine av Christer på Dekkskift.no.. han har igjen ett sett,mener det var 17" (ikke helt sikker).. det var 5x112.. sjekk med han,så får du et mer presist svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2009 Mener det er 19" han har igjen. Kunne tenkt meg dem selv, men er bil-løs så derfor har ikke jeg handlet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2009 Dette er vel replica felger, det finnes masse av disse på ebay (iallefall i høst) Søk på bbs design eller bbs replica 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2009 kjøpte felgene mine av Christer på Dekkskift.no.. han har igjen ett sett,mener det var 17" (ikke helt sikker).. det var 5x112..sjekk med han,så får du et mer presist svar.. Da skal jeg ringe han i morgen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2009 Dette er vel replica felger, det finnes masse av disse på ebay (iallefall i høst) Søk på bbs design eller bbs replica Finner ingen der nå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2009 kjøpte felgene mine av Christer på Dekkskift.no.. han har igjen ett sett,mener det var 17" (ikke helt sikker).. det var 5x112..sjekk med han,så får du et mer presist svar.. er han på forumet her forresten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 31, 2009 er han på forumet her forresten? Jepp Christer Kvalheim er fult navn;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 31, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=143410 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 31, 2009 Takker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...