#1 Skrevet Januar 30, 2009 Hei. Jeg er holder på med et prosjekt for Andresen Trading. Noen her som har noen fine bilder av bilene sine? Det jeg er på utkikk etter da er noen mørke bilder med høy kvalitet. Gjerne kjørebilder om dere har det, men det bilde må bestå av er: - Gjerne linselykter som inneholder xenonpærer. (gjerne kjøpt av Tom Are) - Bilen må se svært pen ut. Det er de eneste kravene, ikke legg ut bildene om det ikke er greit å bruke dem. De som eier bildene kommer til å få en PM eller en mail fra meg om at de blir brukt. Takk på forhånd for de som vil stille til dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2009 (endret) Har et par av min gamle bil med xenon fra han i sprederene: Har større versjon. 8000k 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2009 (endret) jeg og:p 6000k, Byttet til 3000k... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2009 gjerne skriv hvilke styrker dere har også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2009 hei her er noen av min,har både i grøftelys og fjernlys.mobilbilder så derfor kvaliteten.disse er 8000k,og er meget fornøyd med handelen av tom are:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 30, 2009 Kanskje ikke direkte de fineste bildene jeg kunne klare å ta av bilen, men jeg får frem mine parkeringskunnskaper på "stål-is-føre". Slå den:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 30, 2009 Har 2 kjøre bilder med linse lys/xenon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 30, 2009 (finnes i høyoppløseligversjon) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 30, 2009 Tusen takk for bidragene og beklager bryderiet. Prosjektet er avsluttet. Så det blir ingenting allikevell Moderator kan gjerne stenge/slette tråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...