Dekk og Felg på Corrado G60

Anbefalte innlegg

Vurdere og skifte ut mine AEZ peron 16x9 da di subber i hjulbuene bak.....

Hvilken bredde og innpress går best på.... tenker da på kant felger ala Brock B1,Borbet A....

tenker 8 tommer hadde vert best men ikke mange som kommer i denne bredden i 16 tomms.. :(

noen tips ?

S8300635.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trenger vel ikke komentere.......

Kvalifiseres vel som innhabil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe vill ikke si det.. setter pris på forslag... er vell egentlig klar over at du ikke hadde kommet til og kvitta deg med felgene men veiene i lofoten sier det at om hjulbuene skal overleve så må felgene bli smalere eller hjulbuene valses... :P og økonomisk sett for øyeblikket er valsing u aktuelt.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ET20 eller ET25 på 9x16 felg.

Som sagt før, så er hjulbuene bak på Corrado så knallhard, at valsing blir problematisk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror du vil angre om du setter på noe mindre bredt enn 9" siden du har det per i dag. Jeg kjører foreløpig på 7,5*16 på min Corrado (banefelger) etter at jeg solgte Borbet A 9*16 i høst. Nå ser bilen bare puslete ut... Prøv ut med høyere ET slik Rune foreslår ;)

Forresten et smykke av en Corrado du kjøpte av Rune : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har i sammtale med rune funnet ut at frammfefelgene skal testes bake da ET på disse er 19... så om det da subber mindre blir bakfelgene dreiet av på innlegsflata.... så håper bare på + grader og avbere veia slik at det kan testes :)

Utrolig gjennomført bil ja....:D Stjerne jobb :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.