#1 Skrevet November 20, 2004 Er det noen som vet om denne aktiveres på en spesiell måte, eller er den aktiv hele året ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2004 Jeg vet ikke, men den går kanskje på en termostat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2004 Ser det går en ledningkveil til hver spyler (ser ikke ut som vanlig spyler, men heller som en firkantet åpning), men synes ikke at vesken blir varm. Og varm spylerveske på sommeren skulle jo være unødvendig. Trodde derfor at den mått aktiveres i motorrommet eller på hendel for spyling. Finner ikke ut av dette. Det er vel flere biler her inne med slikt !? Import med vinterpakke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2004 Tingen er vel ikke at spylervæsken skal bli varm, grunnen til at dysene er oppvarmede er for å forhindre at de fryser igjen, noe som ellers skjer ganske ofte. Jeg har ofte stoppet på bensinstasjoner for å få varmt vann for å tine dysene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2004 Enten aktiveres tinefunksjonen med varmetrådene i bakruta, eller så er det temperaturstyrt, slik at de aktiveres når det er kaldt ute. På lik linje med speilvarmen. Du kan helt sikker være trygg på at de ikke står på mer enn de trenger, og de varmer ikke spylervæska som Per poengterer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2004 Her er jeg ikke sikker. Nå har jeg hatt en del volkswagen/audi, og det problemet du nevner har aldri hent meg. Kanskje det er fordi jeg bruker spylerveske. Ville kanskje tro at varm spylerveske tar knekken på tilfrosne vindu eventuelt ved oppstart av bil ? Og at det skulle være unødvendig med oppvarmede spylerdyser om sommeren uansett om den fungerer slik du sier eller jeg sier. Sikkert noen som vet dette før eller siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...