#1 Skrevet Januar 31, 2009 (endret) Er det noen som vet hva slags pærer det sitter på Tiguan:confused: Eller hvor jeg kan finne ut av det. Har ikke fått bilen enda og Tiguan finnes ikke i listene til Osram og Philips på nett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2009 Ingen som vet? Skal bestille "Xenon-look" Grøftlys, parklys, skiltlys osv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2009 Kjøp xenonmatch av Ørjan på forumet her.. Ligger salgstråd under "Tilbud" Eller sendt e-post: xenonmatch@nokab.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2009 (endret) Kjøp xenonmatch av Ørjan på forumet her..Ligger salgstråd under "Tilbud" Eller sendt e-post: xenonmatch@nokab.no Ja, det var planen det, men jeg vet ikke hva slags pærer jeg trenger. Har sendt han en mail, kanskje han har en oversikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2009 Jeg lover deg at Møller vet. Send en mail til de så får du svaret du trenger. Legg gjerne svaret ut her slik at andre i samme situasjon kan lese det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2009 Kan legge til at jeg selger og pærer til alle biler. Har og fått inn H6W-pærer med SMD LED's om tiguanen din har dette. Jeg skal oppom møller i morgen, og kan sikkert sjekke det ut for deg om du ønsker. Bare gi meg reg-nr. eller årsmodell, så finner de det ut Gjerne en liten liste over hvolke pærer du ønsker å bytte og. Fredrik http://www.bilkabel.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2009 Ørjan fikset til min i alle fall, mener det er vanlige parklyspærer og h7 i tåkelys...ørjan husker kanskje, hvis ikke kan jeg sjekke på etka på jobben i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2009 Jeg har sendt en mail til Møller nå, så da får jeg vel svar i løpet av noen dager. Skal poste svaret her til info for andre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2009 Da har jeg fått svar fra Møller: Hei I og med at jeg ikke har fulle specs på bilen så blir det litt vanskelig . Men under forutsetning av at bilen IKKE har xenon. kjørelys og fjernlys: H7 12V 55W parklys: W5W- 12V5W blinklys: PY21W12V tåkelys:Hb4 12V 55W Sideblinklys: W5W - 12V5W Baklys blinklys: WY21W 12V Tåkebaklys: H21W 12V21W brems P21W 12W21W parklys:W5W 12V5W Skiltlys: W16W 12V Har bilen Xenon så er det Kjørelys: D1S 12V35W istedet for ene H7 pæra Med vennlig hilsen Kundehenvendelser Harald A Møller AS 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...