#1 Skrevet Januar 31, 2009 har søkt litt rundt, men finner ikke så mye, virker som enkelte har golf 2 bakseter, men er usikker. så enkelt og greit: passer golf 2 baksete i golf 1? målte opp baksetet i einseren min kontra 2'ern min( alltså baksetet, ikke omkrets av ræva mi) og fant ut at golf 2 baksetet er noe større, dog ikke mye. er dette plug and play, eller må det modifisering av fester til. gidder ikke hive ut baksete fra 2'ern forså å feile på dette. mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2009 er i alle fall ikke plug and play, men med mindre det er 2-delt baksete, skal det gå and å tilpasse uten større modifikasjoner, men må vel sveise inn nye fester og forlenge låsebolter i ryggen om jeg ikke husker feil? Har selv prøvd å tilpasse 2-delt toer baksete i ener, og det ble så mye jobb at jeg ikke gadd å gjøre det ferdig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2009 er i alle fall ikke plug and play, men med mindre det er 2-delt baksete, skal det gå and å tilpasse uten større modifikasjoner, men må vel sveise inn nye fester og forlenge låsebolter i ryggen om jeg ikke husker feil? Har selv prøvd å tilpasse 2-delt toer baksete i ener, og det ble så mye jobb at jeg ikke gadd å gjøre det ferdig. takker for svar! fikk tilbud om golf 2 gti interiør, å har store planer om å få trukket dette om til delskinn, med det originale tøy mønsteret i midten. mvh stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2009 trodde golf 2 hadde breiere bakseter enn golf 1..så er vel ikke bare bare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2009 trodde golf 2 hadde breiere bakseter enn golf 1..så er vel ikke bare bare det er det faktisk ikke... i framkant av sitteputa er det faktisk ganske mye smalere, og i bakkant er det vel ganske likt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2009 Det er helt annen innfesting i forkant på sitteputa, så der må du finne på noe. Seteryggen til G2 er en del høyere enn på Einser. Jeg har ennå til gode å gjøre noe mer enn å prøvemontere et G2-sete i Einser, men selv tror jeg at jeg heller ville forsøkt å fjerne stålstengene under sitteputa og ev. beskjært skumgummien litt, for å derfor få seteryggen til å bygge litt lavere. Da kan du komme unna å flytte innfestinga i karosseriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...