#1 Skrevet Januar 31, 2009 Fikk en gul varsellampe i dashen i dag, tilhører avgasskontrollsystemet - hva betyr dette i praksis? Gjelder en Audi A3 8P, stod i instruksjonsboka at jeg måtte komme meg fortest mulig til et verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2009 Jeg regner med at det er lambda`n din som tuller da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2009 Ah, hva koster den morroa da (både VAG og non-VAG-pris) ? Takk for tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 31, 2009 Ta en diagnose før du bytter noe deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2009 Det skal jeg, bare lurte på litt hvilke kostnader det kan bli.. Men, kan bilen kjøres med (annet enn til verksted)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2009 ny orginal koster 2348kr, med kabel og kontakt da. du kan finne samme lambda og koble selv, er boch som leverer på disse:) det som skjer er at du får feil blandingsforhold på avgassen, mager eller fet blanding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 12, 2009 Hvordan løste du dette? Fikk samme problem på min A3 8P i dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 12, 2009 Hm, husker ikke helt hva som ble gjort. Lurer på om det ble byttet en tempsensor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...