Anbefalte innlegg

Heisann folkens...: vinke :

 

Er det noen som har noe erfaring med å bytte ut interiør i en 91 mod A4. Da tenker jeg på plastinteriøret, altså dashbord, midtkonsoll og sånt.

 

Er dette omtrent like mye arbeid som å få romferja til å fungere skikkelig, eller er det gjort i løpet av ei helg?

 

Hvis noen også vet om det går an å få tak i nytt interiør uten å måtte demontere fra en krasjet bil så er jeg interessert i å høre om dette. Regner med Audi selger, men regner med de tar Audi pris også ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på hva du vil her.. trenger du nytt? Eller skal du bytte dette bare for gøy? Det er ikke mest stress å bytte dette ut, men det kommer ann på om du har tenkt å bygge om til klima.. feks.. tar litt mere tid da!

 

Har dash og slikt ferdig demontert jeg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei igjen.....

 

For å være helt konkret så er saken som følger. Jeg vurderer å kjøpe "Silkesvarten" (http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=141537).

Hele bilen er akkurat det jeg var ute etter inntil jeg så bilder av interiøret : eek :: dum :: bh :

 

http://img217.imageshack.us/my.php?image=dsc00173as0.jpg

 

Det er egentlig den grå fargen som gir meg innovertiss og jeg tror ikke jeg kan leve med dette.

 

Men.... ettersom jeg liker resten av bilen meget godt så sysler jeg med tanken om det er mulig til å bytte ut plastinteriøret (og ratt) til ett i en annen farge, da fortrinnnsvis svart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den typen interiør tar seg ikke bra ut på bilder. Dra å se bilen.

Da kan det hende du ikke er like skeptisk. :)

Så på en A6 her om dagen med somme farge inni, og syntes det så greit ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal bort å se på den til uka ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.