Noen med ETKA her? Lister i Audi A6 C5/4B

Anbefalte innlegg

Hei

For de med ETKA, kan noen sjekke om det er samme listene på dørtrekkene i audi a6 c5 sedan og stasjonsvogn?

Driver å skal bytte disse listene i min nå, og lurer på om jeg kan ta lister fra stasjonsvogn og bruke dem i min sedan..

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det kann jeg ta og sjekke vet du :=). Hva årsmodell er det du tenker på? :) du tenker på interiør listene som ofte er av tre på dør trekka? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det setter jeg kjempepris på :)

Jeg har 2000 mod. Og de bilene jeg vil plukke av er alt fra 98 - 2004 mod.. Tror det er samme på hele linja, så årsmod. spiller liten rolle :)

Er de interiørlistene ja. Har sånn latterlig tre-interiør nå, og jeg hater det, for å si det forsiktig ;) Vil heller ha den wannabe-alu-looken :) Hadde det i den forrige a6'n og det likte jeg :)

Fredrik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke å finne noen definering av avant kontra sedan på disse listene , bare foran og bak ,høyre og venstre. Da vil jeg tro at de passer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg tro det er ett fett ja. Så lenge det ikke finnes en A og en B så er det vel samme vil jeg tro :D Knall! Da blir det myyye enklere å få tak i.. Er flere kræsja avanter enn sedaner så.. Er det vi som er forsiktig, eller er det mer vanlig med avant? :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.