#1 Skrevet Januar 31, 2009 Hei For de med ETKA, kan noen sjekke om det er samme listene på dørtrekkene i audi a6 c5 sedan og stasjonsvogn? Driver å skal bytte disse listene i min nå, og lurer på om jeg kan ta lister fra stasjonsvogn og bruke dem i min sedan.. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 31, 2009 det kann jeg ta og sjekke vet du :=). Hva årsmodell er det du tenker på? du tenker på interiør listene som ofte er av tre på dør trekka? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 31, 2009 Det setter jeg kjempepris på Jeg har 2000 mod. Og de bilene jeg vil plukke av er alt fra 98 - 2004 mod.. Tror det er samme på hele linja, så årsmod. spiller liten rolle Er de interiørlistene ja. Har sånn latterlig tre-interiør nå, og jeg hater det, for å si det forsiktig Vil heller ha den wannabe-alu-looken Hadde det i den forrige a6'n og det likte jeg Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2009 Klarer ikke å finne noen definering av avant kontra sedan på disse listene , bare foran og bak ,høyre og venstre. Da vil jeg tro at de passer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2009 Da vil jeg tro det er ett fett ja. Så lenge det ikke finnes en A og en B så er det vel samme vil jeg tro Knall! Da blir det myyye enklere å få tak i.. Er flere kræsja avanter enn sedaner så.. Er det vi som er forsiktig, eller er det mer vanlig med avant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...