Anbefalte innlegg

Har kjøpt denne usett,men er det noen som har sett den evntl kan kjøre forbi å se på den?

Erfaring med Valle Bil ? virker veldig ok

Takker på forhånd !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

La meg bare presisere.. du har kjøpt en S6 V8 automat for 160.000kr.. usett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

usett ja,men ikke til 160.vi snakker om en gammel bil med veldig bra historikk og eierforhold til en lav bunke.bil er tapsprosjekt uansett.har hatt 2 stk s6 før.første i 1995

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

usett ja,men ikke til 160.hva med det??

Hehe, syns bare det var litt av et sjansespill. Dette er gamle biler som ofte har skjulte feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel greit å dra og se på en bil før man handler, sparer seg for mye trøbbel i etterkant. Er dette i Ås?

Hvor holder du til?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen står nesttun,bergen...

bump

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Valle bil?? Huff og huff... Har hørt mange som har kjøpt "strøkne" biler der.... som har vist seg å vært overmalt

Sorry, men anbefaler IKKE å kjøpe usett hos han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

bilen står nesttun,bergen...

bump

Ok, har nemlig en kompis av meg som driver litt med bil. Han heter Walle Bil og holder til i ÅS... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja ok håkon! takk

curt; sender deg en pm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe god erfaring med Valle bil på Nestun. Vi fikk en etter sigende strøken bil fra dem, men etter å ha hatt denne på kontroll kom det fram masse guff... Dette viste seg å være ting dem hadde prøvd å skjule i samarbeid med ett verksted de brukte den gangen.

Selvsagt kan det hende at de har bedret seg nå, men jeg hadde heller satset pengene mine på at Stoltenberg er en alien enn å handle bil med Valle...

Bare mitt syn på saken...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja altså, valle bil er ikke en seriøs forhandler, ville krevd en naf test på bilen før kjøp... en venninne av min mor kjøpte bil av dem, og etter en naf test viste det seg at bilen var en rustflekk fra å bli saltbøsser... den var totalt ødelagt, men feilene var godt skjult... mange tuse i rep for at den skulle bli skikkelig kjørbar..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar!! Glimrende! Da blir det kanskje ingen tur til Bergen lørdag da.Bra jeg ikke overførte pengene sist fredag.Hvis noen kjører forbi,kunne det vært fint om dere tok en titt.bilen har en veldig bra historikk.nå skulle curt se på bilen etter jobb,men han har 30 min å kjøre.synes det er litt dumt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Ikke 30 min fra jobb. Er ca 10-12 min fra jobb, så eg svipper innom idag som avtalt:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser denne hver dag. Valle bil er et steinkast fra hvor jeg bor. Den var varebil når de fikk den inn. De har vel hadd den inne i et års tid eller noe slikt. Bare sett raskt på den, og den så bra ut. Kan muligens ta en titt i dag på vei hjem. Har ingen kjenskap til disse bilene og hva man bør se etter. Uansett, så er det vel ikke lett å få tak i en 97 S6 som er ny i Norge og med så lav kilometer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

At en bil har stått usolgt et år er jo sjelden noe særlig godt tegn..

Kilometer og hvor bilen ble solgt ny spiller jo NULL rolle, vedlikeholdet sier alt, og biler solgt nye i Norge var på denne tiden ofte mye kjipere utstyrt enn f.eks. i Tyskland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg reiser til bergen på lørdag for å se på den,har sagt til selger jeg skal ha den.Curt har vært å sett på den i dag for meg,og det var noe småtteri som det alltid er på bruktbil,men han fant fuktighet på gulvet foran som kunne virke som kjølevæske!!! det bekymrer meg.er dette noe som kan skje på disse bilene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjølevæske inni bilen tyder på at varmregisteret har tatt ferie og er byttet... men hvis ikke bilen er tørket opp skikkelig innvendig så vil jo dette med tiden medføre mer trøbbel....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... Denne bilen var jeg og prøvde for flere år siden på Valle bil :-)

Stor sansynlighet for at den har blitt solgt... kunde har angret og hevet kjøpet igjen..

Det er iallefall 2 år siden jeg var og prøvde denne bilen..

Og ja.... den var full av vann i gulvet foran og bak..... det var skjert hull i teppet foran, muligens i forsøk på å tørke opp..

Girkassen virket også veldig rar...

Kam muligens kontakte biltilsynet og sjekke tidligere eier...

Sikkert greit og ta en telefon om du finner noen med kort eierskap den siste tid..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg vel egentlig funnet ut at jeg dropper denne bilen.takk for all info!!!! noen som kjenner til den sølv FT reg som står på finn.no/hamar bil??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den til 149 000?

Har stått en stund, også til mye høyere pris. Imporert for en stund siden, men fikk ikke skilter før mye senere.

Var vanskelig å få prøvkjørt den da den ikke hadde vinterdekk...

Skulle visst være bra ifølge selger, var bare noe småting de skulle fikse.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

får prøve å ringe han,ser fin ut på bildene.Har hatt 2 stk 2.2 før,kunne derfor tenkt meg en 4.2 med automat....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du ha 4,2 vil jeg på det sterkeste anbefale s6+, går endel bedre selv om det bare er 40hk mer. Mindre trøbbel, finere og ofte MYE råere interiør og mer utstyr.

Den har ikke automat, man da har du en fin og sjelden bil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja ikke sant Curt! glad jeg ikke overførte sist fredag!! avtalte med selger at jeg skulle ringe han utpå dagen i dag ang feil og tips,men han skrudde av tlf! tenkte han hadde en logisk forklaring på det...

vi glemmer den bilen.

den FT registrerte på hamar er opprinnelig fra Italia-importert via Tyskland.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.