Anbefalte innlegg

Det slo meg i natt når jeg stod ute og varmet opp nøkkelen med lighteren for å komme meg inn i bilen at det hadde vært kjekt med sånn trykke dings som åpner låsene right away..

sentral lås har jeg, men mangler fjernstyringa... er det en enkel ting man kan ettermontere? dyr fornøyelse?

bilen er en 92 mod Golf Mk3 1.8GL .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror Biltema har en slik fjernstyrt sak. Fant den ikke på nettet i farten, men tror de har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjøp deg alarm, så for du det;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

dyr sak? vanskelig og installere?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

kjøp deg alarm, så for du det;)

alarm har jeg ikke råd til enda.. håper på feit bonus utbetaling på jobb så jeg kanskje kan skaffe meg det :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du får gå å snakke med de... Er snakk om noen få hundre lapper...¨

:)

G00d luck

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

snakke med hvem? biltema er jo nedi stavanger..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, snakke med de på jobben. Alarm er jo livsviktig! Og fjernstyrt døråpner er utrolig praktisk. Reduserer slitasjen på nøkkelen med 2/3 også! ;)

Å montere den driveren er ganske enkelt egentlig. En liten servo settes inn i døra og kobles stil staget som går til låsen. Alarmen kan det være litt mer plunder med...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.