#1 Skrevet Februar 1, 2009 Som topic sier så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i Hella tåkelys til Golf 4 99mod. Ringte Hella og der var de i rest i Tyskland så regner med at det kommer til å ta sin tid. Hehe.. Så noen som vet om hvor de selger dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2009 Som topic sier så lurer jeg på hvor jeg kan få tak i Hella tåkelys til Golf 4 99mod. Ringte Hella og der var de i rest i Tyskland så regner med at det kommer til å ta sin tid. Hehe.. Så noen som vet om hvor de selger dette? Har du sjekket på Garviks autospar? er en pølsebutikk, men så lenge de har varer på lager så går det å handle der. ein kompis handlet der til 4eren sin 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130718 Han får tak i det meste til bilen din. Skal selv handle tåkelykter til min Golf IV av han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2009 Har du sjekket på Garviks autospar? er en pølsebutikk, men så lenge de har varer på lager så går det å handle der. ein kompis handlet der til 4eren sin Så på sidene deres og finner ingenting til Golf 4.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2009 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=130718 Han får tak i det meste til bilen din. Skal selv handle tåkelykter til min Golf IV av han Har sendt ham en PM.. Har du bilder av de du skal handle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2009 Så på sidene deres og finner ingenting til Golf 4.. Du må svippe innom i butikken å høre det er ikke alt som ligger på nett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2009 Du må svippe innom i butikken å høre det er ikke alt som ligger på nett. Ok.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2009 Ebay har det.. ville satset på hella, jeg har kjøpt X antall av de billigere utgavene, alle glassene sprekker, mens hella har linse inni hvis du skjønner, har funnet på ebay til 1100 kr, her i skien er det ett sted som har hatt det inne på lager,men der kostet det 2500kr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...