#1 Skrevet Februar 1, 2009 Noen som vet om alternativer til ECS sin vent pod? synes den er kunstig dyr og stikker ut litt mye. Har sett en vent.pod i en hvit RS4 på youtube der måleren var innfellt i steden for at den er skyvd ut som på ECS sin, men finner den selvfølgelig ikke igjen nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2009 opp med seg^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 18, 2009 og igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2009 Ikke AWE Tuning sin da? Jeg kjøpte til B6`n derifra,dyrt men skikkelig kvalitet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2009 Hva f... Jan, dette fikser du jo i en ledig stund på jobb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2009 Hva f... Jan, dette fikser du jo i en ledig stund på jobb! hehe, joda, men da ender det vel med at jeg må støpe i fiber og ellers ser jeg en tendens til litt opphopning av ting som skal fikses i ledige stunder: rolleyes dog om jeg ikke får kjøpt noe til under 1500kr inkl mva og frakt så får det bare være. Så mye er ikke det der verdt. Tar heller en dag fri på jobb å lager en da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...