Vintertreff @ Funäsdalen 2009. Bildetråd.

Anbefalte innlegg

Fant denne på youtube:

 

denne er jo posta tidligere i denne tråden :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det du som kjørte med S8 hjula?

 

jupp stemmer det alex:),åssen det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginal 112 hk ener?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginal 112 hk ener?

 

Jepp ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jupp stemmer det alex:),åssen det?

 

Satt med noen bilder av den, for se om jeg for slengt dem ut her:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada..men var ofte å se i denne posituren dessverre...: rolleyes

 

DSC00048.jpg

 

Nå er det ikke lenge igjen til man kan posere litt sånn igjen gitt! 10 uker og helger igjen å skru på folkens!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åååå, dette gleder jeg meg til! Var med i år og det er det morsomste jeg har vært med på:D

 

Håper de lager like lave brøytekanter til neste år også, for med det antall utforkjøringer jeg hadde så hadde jeg ikke hatt mer bil igjen om kantene hadde vært høye, hehe: flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

åååå, dette gleder jeg meg til! Var med i år og det er det morsomste jeg har vært med på:D

 

Håper de lager like lave brøytekanter til neste år også, for med det antall utforkjøringer jeg hadde så hadde jeg ikke hatt mer bil igjen om kantene hadde vært høye, hehe: flau :

 

heheheheh!!!: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe! Det å få ræva på bilen min ut var ikke min sterkeste side, så da gikk det ut av banen:p Er bare jeg som må lære meg teknikken:) Men når jeg først fikk det til så var det ikke noe særlig problem å holde kontrollen på sladden da, så helt evneveik var jeg ikke, hehehe:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir jomfrutur for min del på isbane, 4motion og desverre på piggfritt :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe! Det å få ræva på bilen min ut var ikke min sterkeste side, så da gikk det ut av banen:p Er bare jeg som må lære meg teknikken:) Men når jeg først fikk det til så var det ikke noe særlig problem å holde kontrollen på sladden da, så helt evneveik var jeg ikke, hehehe:)

Litt lett napping i brekket er det som skal til hehe :P

 

Når er treffet i år?! Jeg vil oppover, selv om jeg humper rundt i volvo for tia :( Savner A3en : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.