#1 Skrevet Februar 1, 2009 Lager en tråd her jeg. Vi vil ha bilder fra Funäsdalsrally! Video går også bra: rolleyes Jeg har dessverre ingen bilder da jeg ikke er fotograf. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2009 (endret) Hallo! Folkens:p Nu är jag hemma igen i Östersund efter den 4.e (måste det väl vara?)Funäsdalsträffen... Jag körde inte själv detta året: gråter : MEN vad jag kunde se så har aldrig förhållandena varit bättre i Funäsdalen än i år... Jag vill även passa på att säga att jag hoppas verkligen att Vidar Gustavsen med flera är villig att ligga bakom en knallbra träff även nästa år... Nedan kommer några bildar... Mvh Lars-O. Lördag, Lördag, Söndag, Lördag, Lördag, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2009 Kjempe treff! Legger med noen bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2009 Stilig! Ble det kjøring på Ole Opsahl ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2009 Stilig! Ble det kjøring på Ole Opsahl ? Det ble hvertfall noen runder som jeg så 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2009 Endelig kom denne tråden..Håper å se flere bilder av Vegard sin RS2, og iallefall et par filmer fra treffer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2009 (endret) noen dårlige mobilbilder , men bilder ble det. Damen ble også med i år med godbilen i bakgrunn Denne kunne en jo ikke unngå å ta bilde av Ta bilder er ikke min sterke side fant jeg ut, hvertfall ikke i motlys 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 2, 2009 (endret) noen flere En herlig helg var over , både bil og damen + meg kom seg velberget hjem Er helt klart lagt inn i kalenderen til neste år også. En Stor takk de alle de som står bak både synlige og usynlige hjelpere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 2, 2009 ingen som har noen bilder av en grå passat 3bg da?var vel den eneste utpå der:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 2, 2009 Takk for et kjempefint treff. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 2, 2009 Noen flere banebilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 2, 2009 SÅ ut som Olje og Vann tempen ikke var noe fare der (KALDT) Noe mer fakta om Sport Quattroen der oppe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 2, 2009 SÅ ut som Olje og Vann tempen ikke var noe fare der (KALDT) Noe mer fakta om Sport Quattroen der oppe? Här har du lite info om Sportquattron... http://www.garaget.org/?car=119889 Mvh Lars-O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 2, 2009 Noen bilder av ekte Audi Sport bilen? (Oles gruppe A quattro) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 2, 2009 Film jeg og Haavard B på forumet har laget Sorry for litt dårlig kvalitet på filminga, men det var litt kaaaldt å filme ute. inboard film av passaten kommer,vil også nevne at det var dårli piggfri dekk på denne,hehe. ENJOY. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 2, 2009 Noen bilder av ekte Audi Sport bilen? (Oles gruppe A quattro) Jada..men var ofte å se i denne posituren dessverre... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 2, 2009 Dahlback satset hardt på kjøringa så jeg.. Håper på flere filmer.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 3, 2009 Hvor kaldt var det egentlig der opp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 3, 2009 Takk for et kjempefint treff. Det var et flott treff Hans! Hva ble tiden din på vacs kjøringen igjen? Husker ikke helt tiden min, men var 4.8sek bak deg med orginal 90Q: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 3, 2009 Det var et flott treff Hans! Hva ble tiden din på vacs kjøringen igjen? Husker ikke helt tiden min, men var 4.8sek bak deg med orginal 90Q: haha : Håhå dette må bli gnidd skikkelig inn nå hihi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 3, 2009 Hehe, Nina! Noen flere bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 3, 2009 Hallo! Denna artikeln var med i tidningen Östersunds posten idag:p Mvh Lars-O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 3, 2009 http://www.op.se/parser.php?level1=157&level2=701&id=994079 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 3, 2009 Takk for et utrolig bra treff ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 3, 2009 Skal legge ut endel biler i kveld, tok mange i helgen Både lørdag og søndagsmorgen var det ca -25 grader, så det var KALDT, hehe... BRA treff! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...