#26 Skrevet Februar 3, 2009 (endret) Dette treffet gikk over all forventninger ja! Helt supert, vindstille, sol som varmet litt (-17 målte vi midt på dagen) Og uten en sky på himmelen! Synd jeg ikke hadde noe bil som jeg kunne tyna rundt banen, men det er vel min egen feil;) Gleder meg allerede til neste år!! Edit : Glemte jo å legge til bilder.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 3, 2009 (endret) tok ikke så mange bilder, da det var alltfor kaldt til å stå ute og Billa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 3, 2009 og det beste jeg leste på hele treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 3, 2009 Det var et flott treff Hans! Hva ble tiden din på vacs kjøringen igjen? Husker ikke helt tiden min, men var 4.8sek bak deg med orginal 90Q: haha : He he..., kanskje du kan illustrere det grafisk Marius. Ja, ja kanskje jeg begynner å bli gammel. Jeg får vel begynne å se i speilene når ungdommene kommer. P.S. Legger ved et bilde av 90 quattroen og den sorte bille forbi depotsvingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 3, 2009 Må si det var heftig å se deg håndtere Porschen på glattisen Hans:) Flott bil er det også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 3, 2009 nå er det jo "bakhjulstrekk" på porcha og da (90/10 fordeling?) det har jo litt å si 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 4, 2009 Ingen fler bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 5, 2009 Ingen fler bilder? Her er et par til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 5, 2009 Flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 5, 2009 Noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 5, 2009 mer bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 5, 2009 Bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Februar 5, 2009 bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Februar 5, 2009 lyst til å se flere bilder av Ole O sin 80 jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Februar 5, 2009 Takk for at dere fikk med noen fine bilder av "ræcer" coupe quattro`n min. Kjempe hyggelig helg og beste banen jeg har kjørt på de årene jeg har vert med. Mvh Einar Haugen. ps: motoren er på tur til å bygges opp igjen som 2,5L etter det "lille" motorraset som skjedde på søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Februar 5, 2009 Synd med motoraset! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Februar 6, 2009 Må helt klart ta meg turen neste gang! Så vanvittig morsomt ut, sitti på youtube å sett på filmer fra tidligere treff også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Februar 6, 2009 ja dette var gøy,det blir annen bil og ispigg neste år det er helt sikkert: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Februar 6, 2009 Hallo! Här är det ytterliggare en artilkel... ifrån tidningen Härjedalen, där undertecknad med bror fastade på bild Mvh Lars-O. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Februar 6, 2009 ja dette var gøy,det blir annen bil og ispigg neste år det er helt sikkert: smil : hehe. ja det såg ikke ut som du hadde allverdens feste:p låg bak deg en halve runde elns. Og fort gikk det ikke, men det skal jo vær artig dette:) Ispigg er det råeste jeg har skodd bilen min med hittil ivertfall: rock : Fin bilen din ivertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Februar 8, 2009 hehe. ja det såg ikke ut som du hadde allverdens feste:p låg bak deg en halve runde elns. Og fort gikk det ikke, men det skal jo vær artig dette:) Ispigg er det råeste jeg har skodd bilen min med hittil ivertfall: rock : Fin bilen din ivertfall:) stemmer det var du som hadde grønn s2 d,hehe,nei det gikk ikke fort forbi depotsvingen og i langsvingen nei,men gikk ganske friskt resten av bana syns jeg da da det er piggfritt jeg hadde på,satsa det jeg jeg var god for men gøy var det helt absolutt:),så det er sikkert noe helt annet med ispigg ja kan jeg tenke meg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Februar 8, 2009 Rå lyd av Vidar sin bil her. Ljomer bra i fra fjellet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Februar 12, 2009 ingen som har noen flere bilder/videoer fra dette treffet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Februar 12, 2009 ingen som har noen flere bilder/videoer fra dette treffet? Har litt inboard video, men må få det ned i Youtube størrelse først. Litt travelt for tiden..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Februar 12, 2009 ingen som har noen flere bilder/videoer fra dette treffet? Er det du som kjørte med S8 hjula? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...