#51 Skrevet Februar 13, 2009 Fant denne på youtube: denne er jo posta tidligere i denne tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Februar 14, 2009 Er det du som kjørte med S8 hjula? jupp stemmer det alex:),åssen det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet April 11, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=OK2sPqf41hY Superkjapplaga klipp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet April 11, 2009 Orginal 112 hk ener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet April 11, 2009 Orginal 112 hk ener? Jepp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet April 11, 2009 jupp stemmer det alex:),åssen det? Satt med noen bilder av den, for se om jeg for slengt dem ut her:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Desember 1, 2009 Jada..men var ofte å se i denne posituren dessverre... Nå er det ikke lenge igjen til man kan posere litt sånn igjen gitt! 10 uker og helger igjen å skru på folkens! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Desember 1, 2009 åååå, dette gleder jeg meg til! Var med i år og det er det morsomste jeg har vært med på Håper de lager like lave brøytekanter til neste år også, for med det antall utforkjøringer jeg hadde så hadde jeg ikke hatt mer bil igjen om kantene hadde vært høye, hehe: flau : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Desember 1, 2009 åååå, dette gleder jeg meg til! Var med i år og det er det morsomste jeg har vært med på Håper de lager like lave brøytekanter til neste år også, for med det antall utforkjøringer jeg hadde så hadde jeg ikke hatt mer bil igjen om kantene hadde vært høye, hehe: flau : heheheheh!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Desember 1, 2009 Hehehe! Det å få ræva på bilen min ut var ikke min sterkeste side, så da gikk det ut av banen:p Er bare jeg som må lære meg teknikken:) Men når jeg først fikk det til så var det ikke noe særlig problem å holde kontrollen på sladden da, så helt evneveik var jeg ikke, hehehe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Desember 1, 2009 da sees vi der da hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Desember 1, 2009 Blir jomfrutur for min del på isbane, 4motion og desverre på piggfritt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Desember 2, 2009 Hehehe! Det å få ræva på bilen min ut var ikke min sterkeste side, så da gikk det ut av banen:p Er bare jeg som må lære meg teknikken:) Men når jeg først fikk det til så var det ikke noe særlig problem å holde kontrollen på sladden da, så helt evneveik var jeg ikke, hehehe:) Litt lett napping i brekket er det som skal til hehe Når er treffet i år?! Jeg vil oppover, selv om jeg humper rundt i volvo for tia Savner A3en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Desember 5, 2009 Når er treffet i år?! 5-7.feb http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=167812 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...