#1 Skrevet Februar 1, 2009 Skal til å bestille justerbart til min Golf V RTSI, og lurer på diameteren til fjærbeina. Det finnes både 50mm og 55mm fjærbein på Golf V. Er det noen som kan sjekke dette eller veit det? Sitter på jobb offshore og får ikke målt det. Cato 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2009 Skal til å bestille justerbart til min Golf V RTSI, og lurer på diameteren til fjærbeina.Det finnes både 50mm og 55mm fjærbein på Golf V. Er det noen som kan sjekke dette eller veit det? Sitter på jobb offshore og får ikke målt det. Cato Jeg skal gå ut å måle, trenger litt friskluft 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2009 55mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2009 Hvor måles dette? Helt nederst (dvs på undersiden)? På A3 8P så det ut til å variere litt i diameter oppover på fjærbeinet, så greit at jeg måler på rett plass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2009 Hvor måles dette?Helt nederst (dvs på undersiden)? På A3 8P så det ut til å variere litt i diameter oppover på fjærbeinet, så greit at jeg måler på rett plass.. Måles rett over der den går ned i hjullagerhuset regner jeg med, var der jeg målte nå ivertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2009 Takker for det ,Frode ! Stå På !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2009 Er 2 muligheter, enten 50mm eller 55mm som de fleste har. Måles over demperinnsatsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...