Anbefalte innlegg

fanken og lite liv er det, vi burde jo være det lokal laget som lager mest liv da. vi må da kunne lage et lite se og hør slarv her inne om hva som skjer da.

 

i går var jeg en tur oss jonus, og blir gøy og se bilen hans til sommeren, den fungere jo meget godt alltid, det er 5m er med krutt vil jeg si. audi a4 han er jo i stand i gjend, den er tilsalgs ca 450hk. grom bil.

 

Har også vært i kontakt med han som som kjøpte den s2 ved politistasjonen i hamar. han har vist en god del planer for bilen. blir vell en 2.3 lmotor med gromme stempler og råder der. osv.

turboen skulle i alle fall holde til 600hk.

 

så det var jo litt slarv fra meg da. kal meg gjærne se og hør men er gøy og vite hva som skjer da.

 

ved intresse kan jeg jo legge ut bilde av råder stempler og blokka mi etter vært også, men regner ikke med at det er noe artig skue.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.