#1 Skrevet Februar 2, 2009 Noen som kan fortelle meg hvor mye jeg skal ha igjen av gjenger forran/bak for enn passelig(lav) høyde og for å få den jevn ? Kan selvfølgelig prøve meg frem, men veldig enkelt om noen har ett utgangspunkt.. Jan brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2009 Bak kan du i allefall bare sette den i bunn med en gang, eventuellt fjerne hjelpefjører og ha ett par cm igjen med gjenger. Foran mener jeg det er en 3-4cm igjen kanskje på min, det er iallefall litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2009 jeg fjerna hjelpefjærene bak og skrudde den i bunn. forran måtte jeg 1 til 1,5 cm opp fra bunn for å få klaring skjerm/dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2009 Jeg har skrudd begge i bunn og tatt vekk hjelpefjær bak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2009 Da var montering på gang, så får vi se hvordan den blir... Vil ha litt høyde nå om vinteren.. rallypiggsessong jo Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 3, 2009 Til informasjon så ble det helt i bunn forran, og opp 1,5cm uten hjelpefjærer bak. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...