#1 Skrevet Februar 2, 2009 (endret) Fikk fatt i skinninteriør til A6'n min komplett m/dørtrekk. Her var det nøttetre-lister. Nå veit jeg at det er en del uenigheter her inne om treverk i bil etc. men det gir jeg meg en faen i. Jeg synes det var en fin look mot sort skinn.;-) -Uansett, han jeg kjøpte dette hos har demontert øvrige lister i dasjbord, noe som ikke var så vellykket. Alle clips er knekt og de er sprukket i lakken når han har forsøkt å brekke dem løse. I tillegg ser det ut som noen av listene er sandblåste. List over airbag passasjerside var ikke med og nå får jeg selvsagt ikke kontakt med ham heller. Nå har jeg hørt med Møller etter nye, men de kan visst ikke skaffes da de er gått ut av produksjon... Veit at mange her inne mener de på Møller ikke alltid har de riktige svarene, så jeg lurer på om noen veit om disse fortsatt kan skaffes, evt hvor? Kanskje Møller har dem selv om vedkommende jeg prata med mener de er utgått? Litt drit med ukomplett interiør... Håper noen kan hjelpe Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...