#51 Skrevet Mai 25, 2005 Jeg har for vane å gi navn til bilene mine. Bruksbilen, en Golf GTI 16V, heter Lille Sprett. Mine to prosjekter for tiden, en Einser 16V og en Golf Gti 16V omtales som Eneren og Toeren. (Skulle ikke være nødvendig å kommentere nærmere). Mitt drømmeprosjekt, en Audi med turbofemmer og quattro skal selvfølgelig hete Snurre Sprett. (Har så vidt begynt motorbyggingen). Ellers så har jeg hatt Purka, Bettan og Froskomobilen. Og mange andre stakkars navnløse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mai 25, 2005 Kaller min bare for GULLET jeg;) Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mai 25, 2005 Kaller min bare for GULLET jeg;) Hehe hehe.. rart med det? btw fin bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mai 25, 2005 hehe.. rart med det? btw fin bil! Hehe.. Takk takk;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mai 25, 2005 akkurat nå er den "skruobjektet som vi bruker alle penga på" men den blir RS90 men mellomnavnet eller etternavnet om du vil kommer etter vi har fått litt mere POWER i den søte S4motoren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mai 27, 2005 Kaller Golfen for VR6`n... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mai 29, 2005 Er nå bare "PasseLATEN" her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juni 1, 2005 Min heter nok BOBLA Tror at mange fra området her er kjent med det? Hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juni 1, 2005 Min heter nok BOBLA Tror at mange fra området her er kjent med det? Hehe.. BOBLA!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juni 1, 2005 Børsa eller sleden kaller jeg audin min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juni 1, 2005 har ikke no kalle navn på audin jeg, men vet at den er et penge sluk og at samboet kaller den dritt bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juni 1, 2005 90en min heter "sharken" etter mye "mobbing" fra Fashionpolice. A6en er "konebilen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juni 1, 2005 Børsa eller sleden kaller jeg audin min Børsa var min Polo 1,3 hehe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juni 1, 2005 Børsa eller sleden kaller jeg audin min Øyyh.....lenge siden jeg "tok" det navnet da S4`en min fikk fort navnet Sleden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juni 5, 2005 Bora = Hora? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juni 5, 2005 Den går for KÅBBOY'en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juni 5, 2005 Kaller min bare Audun jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juni 5, 2005 i disse dager går golfen min for "dumme golfen" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juni 24, 2005 Jeg har døpt om igjen Audi`n til Audild .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juni 24, 2005 Beetlen heter eplet.. Bilen ser jo litt ut som to epler skåret i to i profil! Så er den sånn godt norsk rød eple farge også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juni 25, 2005 Audi 80 Kompetissen er min 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juni 25, 2005 Har ikke finni på noe navn til nye bilen enda jeg... safran gule civicen min kaldte jeg "gullet".. Blir litt kjipt med "sølvet" på det nye da kanskje? Hehe. Forslag?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juni 25, 2005 Har ikke finni på noe navn til nye bilen enda jeg... safran gule civicen min kaldte jeg "gullet".. Blir litt kjipt med "sølvet" på det nye da kanskje? Hehe. Forslag?? glof silver line Sølvpilen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juni 25, 2005 "Det blå Sluket" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juni 25, 2005 Kaller s4 for enten banditten eller ransbilen jeg, dama kallern for a4`n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...