flip key til RS2 - hva slags emne trenger man?

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva slags emne man trenger for å slipe 80/S2/RS2 nøkkel til flip-key? har sett flere som har dette, men den jeg kjøpe hadde feil emne sa de da jeg skulle få den slipt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Få en med RS2 til og legge ut bilde av orginal nøkkel så ser du. Tipper det er vanlig standard gammel typen emne. Jaffal det på urS4/S6/100/a6

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der ser korrekt ut ja:) vis de er like som 100/a6/s4/s6 noe jeg er 99% sikker på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestillte en slik, får se om den passer til meg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestillte jeg og, så det blir spennede og se :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen av dere som har testet den å kan si om den fungerer bra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lurt litt på det her selv, bare å bruke emne som vist på ebay, ja. Men noen som vent om du får selve "flipkey"-tingen som kan programmeres for defa alarm/sentrallås?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bestilte den fra streetdesign. Fungerer utmerket den fjernkontrollen, men selve flipkeyen er av noe dårligere kvalitet. Synes det er alt for mye bevegelse i delene.. Ble uansett bedere enn utgangspunktet. Enkel montering var det og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.