#1 Skrevet Februar 2, 2009 Noen som vet hva slags emne man trenger for å slipe 80/S2/RS2 nøkkel til flip-key? har sett flere som har dette, men den jeg kjøpe hadde feil emne sa de da jeg skulle få den slipt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2009 Få en med RS2 til og legge ut bilde av orginal nøkkel så ser du. Tipper det er vanlig standard gammel typen emne. Jaffal det på urS4/S6/100/a6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2009 fant dette emne her...det ser likt ut i alle fall...noen som kan bekrefte? http://cgi.ebay.de/audi-Schluessel-klappSchluessel-4000-5000-80-90-100-200_W0QQitemZ300189734895QQihZ020QQcategoryZ53915QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2009 Det der ser korrekt ut ja:) vis de er like som 100/a6/s4/s6 noe jeg er 99% sikker på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2009 Edit: http://www.streetdesign.no/?go=produkt&id=7628 han her har emner liggenes sa han til meg. Så vis du ringer så får du sikkert kjøpt med han, sender vel som brev. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2009 Jeg bestillte en slik, får se om den passer til meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2009 Bestillte jeg og, så det blir spennede og se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 21, 2009 noen av dere som har testet den å kan si om den fungerer bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2009 Har lurt litt på det her selv, bare å bruke emne som vist på ebay, ja. Men noen som vent om du får selve "flipkey"-tingen som kan programmeres for defa alarm/sentrallås? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 21, 2009 Jeg bestilte den fra streetdesign. Fungerer utmerket den fjernkontrollen, men selve flipkeyen er av noe dårligere kvalitet. Synes det er alt for mye bevegelse i delene.. Ble uansett bedere enn utgangspunktet. Enkel montering var det og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...