#1 Skrevet Februar 2, 2009 hei folkens! Jeg er gadgetsphreak, og ukentlig kjøper jeg meg artige gadgets som jeg bare MÅ ha.. I sommer kjøpte jeg ett sett med styringsenhet og to foldenøkler med styreknapper til en slik fjernstyrt sak som skulle gjøre at sentrallåsen min ikke bare ble sentrallås, men også fjernstyrt sentrallås! hohoi! Dette så veldig lovende ut, men ble lagt til side. koblingsskjema fulgte med i esken, men den har jeg klart å rote bort..! Er det noen andre, men litt mindre svimete hoder enn meg, som har kjøpt ett slikt sett? Grunnen til at jeg kom på dette var at jeg så en som selger lignende greier her på forumet.. Og nå fikk jeg lyst å montere det Mitt kit heter: Produsent: SPY Product Name:LK058 Model No:Keyless Entry Legger opp et par bilder av det etterpå om nødvendig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2009 Slik ser kitet ut, med en ledningsspaghetti som kobles til med hurtigstikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2009 kan det være likt dette da? http://forum.vwaudi-club.no/showpost.php?p=820523&postcount=36 det rette. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=820523post820523 på helle tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2009 Lignende system sikkert, men ikke likt.. Fargene på ledningene stemmer ikke i det heletatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2009 det var sikker med et koblinssjema? fordel og lege inn det da? eller samenligne det med det på den siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2009 hadde du lest første post så hadde du stilt spørsmål som ikke allerede er svart på.. Hadde jeg ikke rota bort koblingsskjemaet så hadde ikke denne tråden eksistert, for da hadde fjernstyringa vært montert og virket, jeg kan lese koblingsskjema serru, så lenge jeg har det i handa.. Men når jeg er et virrehue og har klart å rote det bort, så kan jeg vanskelig legge ut bilde av det OM jeg ikke hadde klart å lese det selv? eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2009 Fikk tilsendt koblingsskjema på mail, men selvfølgelig måtte noe være fucka.. Klarer noen å se hva som står på de ledningene helt til venstre på den pneumatiske koblingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 3, 2009 Grønn/Hvit. Akkurat samme skjemaet har jeg på min alarm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2009 kan du kansje forklare meg hvordan dette med learning kode fungerer ?? har samme boksen bare andre nøkler og har koblet boksen men det eneste som skjer når jeg trykker på knappene er at releet slår inn og ut men låsene rører ikke på seg....???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...