#1 Skrevet Februar 2, 2009 Heisann.. Har en ACV (transporter motor, 2,5td) med ferdige ventilløftere å skulle gjerne visst om det er noen andre vw motorer som kom med eksakt samme ventil løftere. Da jeg skulle hatt tak i noen ASAP! Noen som klarer å svare meg på detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2009 Ettersom jeg kan forstå på Vagcat.com er det samme løftere i stort sett de fleste vw/audi og seat motorene? noen som kan bekrefte dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2009 Ettersom jeg kan forstå på Vagcat.com er det samme løftere i stort sett de fleste vw/audi og seat motorene? noen som kan bekrefte dette? Stemmer det. 35mm, passer i fra "det meste" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2009 Ahh! Super nice! da må jeg bare finne noen gamle topper og se om jeg finner en match! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2009 Forresten, er dette samme som sitter i f.eks golf 2 16v? audi 20v? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2009 Jeg har 12 nye ventilløftere til VR6 for salg hvis det er samme typen..... Kjøpt ny hos NBS. http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=143704 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2009 Har akkurat montert fra 20v;) funker fjell! men takk for tilbudet:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...