#1 Skrevet Februar 2, 2009 Har tidligere bulket fronten på bilen, prøver nå og ordne dette igjen. Har kjøpt alle delene som trengs, men har noen spørsmål! Hvordan i h******* får man demontert viskosekuplingen? 2 bilder merket med rødt hva jeg mener NB: har prøvd og banke på den uten hell, også prøvd og lirke den ut. noen mente at den satt i en skrue/bolt. Men hvor er den skruen/bolten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2009 Hei du Som jeg har skjønt så er den sylindriske skruen med innv. sekskanthode, selvlåsende. M6x14 det står 12 på, som du må ha ut. Håper det hjelper 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 2, 2009 4 skruer i midten ? jaffal sånn sist jeg demonterte.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 2, 2009 8 mm umbraco inni braketten ( gult kryss ) bakkante og frem. Holde igjen med egnet verktøy ( egentlig et spesialverktøy ) i de små hullene i reimskiva. ( gul pil ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 2, 2009 4 skruer i midten ? jaffal sånn sist jeg demonterte.. det fungerte rimelig dårlig, kom ikke til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 2, 2009 8 mm umbraco inni braketten ( gult kryss ) bakkante og frem. Holde igjen med egnet verktøy ( egentlig et spesialverktøy ) i de små hullene i reimskiva. ( gul pil ) Det fungerte og skru ut den som du har krysset av der, men de skruene som pilene peker på, er så og si umulig og komme til.. jeg har i hvert fall ikke det spesielverktøyet Ordnet seg nå. Fikk ut viskosekuplingen med reimdrevet. Håper høgger'n har denne eller møller! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 2, 2009 Ingen skruer der jeg satte pila altså! Kun små hull for å holde igjen reimhjulet da man løsner den 8 mm umbracoen. reimhjulet og viscokoblinga er såvidt jeg husker en komplett del. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...