#1 Skrevet Februar 2, 2009 Røret til peilepinnen i blokka mi står feil.. Men hvordan får jeg snudd det? PRøvde på gamle blokka, men da reiv jeg dritten i filler? Så ikke dette før jeg hadde lakkert blokka og alt... Hmm.. Får jeg kjøpt det løst? Så kan jeg jo bare rive det opp å sette i nytt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2009 Ingen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2009 oi: klø : vet ikke jeg gitt:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2009 Hvis du tenker på det røret i stål så er det bare å lirke opp. Mulig det sitter en liten festebolt i bunn, men det ser du jo. Det skal iallefall bare være å dra opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2009 på aan maskinen er det festa i innsuget, løsner den så sitter den bare i en o-ring.. napper den bare rett opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2009 Du får kjøpt ny også. dra i vei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2009 Røret sitter sikkert som på en Golf KR motor, det sitter på "splines" og kan kjøpes løst. Må enten lirkes opp eller slås opp med dor fra undersiden etter bunnpanna er tatt av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2009 Da tror jeg nok jeg bare river det opp.. Litt ugunstig når det kommer på undersiden av topp og innsug Takker folks! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...