Montering av grøftelys Golf4 gti

Anbefalte innlegg

Heisann.. har kjøpt et grøftelys sett på norskbildel senter, men da jeg skulle montere dette ser jeg at det står på eksen at det ikke er til GTI eller TDI..

Ser at tutten på den ene siden er i veien men det er jo "flyttbar".

På den andre siden går det et plastrør som kan se ut som en del av rør til intercooler`n.

Er det bare å kutte litt til i dette "røret" for å få plass til grøftelyset??

Takk for hjelpen på forhånd:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer fint på min TDI, måtte bare fjerne pittelitt metall tror jeg det var på grøftelyset som er på passasjer side. Brukte bare et baufilblad og finslipte litt. Du får bare prøve deg frem ;) Fjerner altså litt i godset på bilen.... ikke på selve lykta nei.... så du ikke gyver løs på den.. hehe

Men ser at du har GTI, så ville vel ikke ha kuttet noe som ser ut til å være til intercooler.... jeg har som sagt TDI så litt usikker på åssn det ser ut til deg....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

grøftlys nedi fangeren på gti gjør bare til at bilen går teknisk sett dårligere, får ikke like mye luft til intercooleren, = mindre kjøling= effekt. Disse bilene har jo tåkelys fra før av i org lyktene: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lars Erik: Det er noe i det Glenn Ove sier. Men det er bare å flytte på tutten på den ene siden..

Men da får jeg prøve å finne en lurløsning på det.

Glenn ove: Er ikke noe keen på å miste noe effekt, da får jeg bare vente til jeg skal sette på den styling fangeren:)

Synes det er ganske kjipt at det er tåkelys i org lyktene.. Dum oppfinnelse:p hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.