#1 Skrevet Februar 3, 2009 (endret) Fant ingen tråder om dette?? Men jeg skal skifte pærene i instrumentet på S4`n.Men fikk bare tak i 1.5w pærer med riktig sokkel. Gjør det noe om styrken i pærene er mer en 1.1w som er orginalt i instrumentet? Det svir seg ikke eller gjør noe skade? Setter pris på raske svar,da jeg har tenkt å fikse dette idag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2009 Fant ingen tråder om dette??Men jeg skal skifte pærene i instrumentet på S4`n.Men fikk bare tak i 1.5w pærer med riktig sokkel. Gjør det noe om styrken i pærene er mer en 1.1w som er orginalt i instrumentet? Det svir seg ikke eller gjør noe skade? Setter pris på raske svar,da jeg har tenkt å fikse dette idag Har jo dimmemuligheter på instrumentbelysningen uansett, så er ikke verre enn å dimme ned litt isåfall da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2009 Ja sant nok.Tenkte kanskje at de utviklet noe mer varme uansett skjønner du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...