Anbefalte innlegg

har kjøpt meg en 1992 80 nå nylig. Problemet er at den ikke blir skikkelig varm.. måleren viser ca 70 grader på det meste.. Byttet termostat i sta, regnet med at det var den som var gåen, men ble ikke noen forskjell.. Fikk da også eliminert problem med føleren til instrumentet fordi da jeg luftet kjøleannlegget viste måleren opp i mot 100 grader.. Noen som har noen gode forslag?:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva slags motor har du?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en 2 liter.. en ABT motor

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ut av det til slutt.. Tok å testet giveren til temp føleren og den var da gåen, så da er den byttet! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låner tråden din litt.. har samme problem med min 2.0 ABT maskin... hvor sitter denne giveren ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er du sikker på at termostaten fungerer på bilen din? hvis den gjør det og det bare er måleren som ikke funker som den skal så er det nok denne giveren. Den sitter på en rørstuss oppe på toppen på førersiden av selve toppen. det er den grå giveren som er 3-polet. koster 381,- på møller med nytt festeklips (ink medlemsrabatt)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Termostaten fungerer.. har latt bilen stå inne i et verksted med motoren igang.. da øker den opp til 90 grader og viftene starter, så synker den ned til ca 80 - 85 og viftene stopper.. sånn står den å går :P MEN når jeg kjører ligger tempen ned på 50 -60 grader..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.