#1 Skrevet Februar 3, 2009 Jeg bare undres hvor mye trykk jeg burde kjøre med når jeg har strekt på 195/45-14 på 8" breie felger? Nå mener jeg trykket er 30 psi, slik de kom fra der jeg fikk lagt på dekkene. Men mener kanskje jeg burde kjøre med høyere trykk enn det? Hadde 40 psi i 215/40-16 på 9" brei felg. Noen som har god peiling på dette? På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2009 Hold deg nærme maxtrykk på dekket. Står på dekket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2009 Jo mere strekk det er i dekket jo høyere trykk må de ha for å få blåst ut dekkbanen. Som det blir nevnt her er noe i nærheten av maxtrykk greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2009 Ok, takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...