#1 Skrevet Februar 3, 2009 (endret) løsning funnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2009 er vel mest sannsynlig bare tempføleren? Mener min var sånn en periode, men så ble den bedre igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2009 har bytta på temp. føler og termostat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2009 Hei, hva er driftstemperatur på en 1992 Golf VR6, motorkode: AAA Min temp går bare opp til 70 grader, dette er vel feil? Takk for svar Mvh Daniel kommer an på hvor kaldt det er tror jeg, min blir 70- 75 grader nå ved kjøring i vanlig hastighet på vei 50- 100km/t, bykjøring 80 ca... oljetempen ligger på 80- 85 grader. dette gjelder vinter på min vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 3, 2009 den er slik om sommeren å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 3, 2009 den er slik om sommeren å kommer den aldri over 70 lenge på tomgang heller? Om ikke, kan det være loddinger bak på instrumentpanelet ditt som er dårlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 3, 2009 ok, vi satser på det, så lenge jeg har byttet termostat og føler takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...