#1 Skrevet Februar 3, 2009 Som tråden sier blinker kupelyset KUN når passasjer døren åpnes. Når den åpnes på førersiden er den som normal. Startet for et par dager siden. Noen som vet hva dette kan være? Bilen er en S3 01mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 3, 2009 Veldig stor sannsynlighet for at du må ha deg ny låsekasse på pass.siden, men kan være greit å sjekke ledningsføring til dør og gjerne måle bryteren i låsen før du evt. skifter den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 3, 2009 Har det samme på min 02 s3, og har alltid vært av den oppfatningen at det skal være slik.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 3, 2009 Har det samme på min 02 s3, og har alltid vært av den oppfatningen at det skal være slik.. Hehe:) Nei min har iallefall aldri vært slik før nå for noen dager siden;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...