Varmeapparat på Audi Coupe 91 mod

Anbefalte innlegg

Apparate oppfører seg litt merkelig. Den driver å durer og styrer noe vakent innimellom, kommer fra hanskerommet, regner med det er noen løse reimer eller noe. Har ikke sett etter.

Ellers blåser det ved beina og på vinduet, og litt på hver side. Ellers er midten helt dau uansett hva jeg trykker på. Merker heller ikke noe forskjell på blåsing ved noen av instillingene(econ, bi-lev eller den siste) Kommer også mye eksos lukt i bilen når jeg stopper i lyskryss og liknende. Noen som har noe formening om hva jeg kan se på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har peil på disse klaffene og styret inni der? Får man kommet til igjennom bak spilleren og igjennom hanskesommet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumper denne litt, føler at jeg blir litt kullos forgiftet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vel funnet ut at coupe vifta er gåen, grunnen til alt bråket.. Men eksos problemet er ikke borte. Tenkte det var en lekkasje, ved kat'en eller noe. Fikk tettet et bittelite hull der, men hjalp ikke noe. Men en kamerat snakket noe om sprekk i maifoilen? Høres ut som eksosen er tett og fin da men. Noen forslag?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.