#1 Skrevet Februar 3, 2009 Har ! Noen som har noen ambefalinger og erfaringer å komme med anngående justerbart senkesett/coilovers til Audi 100 2.3E c4 Sedan ? Hvor selges disse og hvor lavt kan enn komme i pris på et slikt sett, helt nytt ? Nå tenker jeg ikke på spesielle merker/produsenter, men generelt på markedet ? Vurderer å kjøpe til mitt neste prosjekt i garasjen, men må selge passaten først ! Takk for alle svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2009 senk.no .... kan vel ikke anbefale å senke mer enn 40mm.. det er noen lave punkter under bilen... var borti en a6c4 som var senket 65 mm å det var altfor mye.. veitec har et fint komplett senkesett til denne bilen det koster ca 5000 pluss minus 500 om du har quatro eller ikke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 23, 2009 Okay. Jeg har fått bestillt meg senkesett nå. Ble ikke justerbart men weitec sine 40-40 mm fjører Ikke fått dette enda, så venter i spenning 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 23, 2009 Har ! Noen som har noen ambefalinger og erfaringer å komme med anngående justerbart senkesett/coilovers til Audi 100 2.3E c4 Sedan ? Hvor selges disse og hvor lavt kan enn komme i pris på et slikt sett, helt nytt ? Nå tenker jeg ikke på spesielle merker/produsenter, men generelt på markedet ? Vurderer å kjøpe til mitt neste prosjekt i garasjen, men må selge passaten først ! Takk for alle svar Dekselet på katalysatoren er det laveste punktet forran, 40 mm er nok det maksimale som kan anbefales. Selv da må du regne med å ta nedi nå og da på ujevn vei. Senking gjør underverker på både utseende og kjøreegenskapene på denne bilen. Anbefaler med det samme evt. å skifte slitte komponeter i oppheng/understell og å få tatt en skikkelig hjulstillingskontroll, etter det så sitter den overaskende bra på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...