Anbefalte innlegg

Har !

Noen som har noen ambefalinger og erfaringer å komme med anngående justerbart senkesett/coilovers til Audi 100 2.3E c4 Sedan ? Hvor selges disse og hvor lavt kan enn komme i pris på et slikt sett, helt nytt ? Nå tenker jeg ikke på spesielle merker/produsenter, men generelt på markedet ?

Vurderer å kjøpe til mitt neste prosjekt i garasjen, men må selge passaten først !

Takk for alle svar : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

senk.no .... kan vel ikke anbefale å senke mer enn 40mm.. det er noen lave punkter under bilen... var borti en a6c4 som var senket 65 mm å det var altfor mye.. veitec har et fint komplett senkesett til denne bilen det koster ca 5000 pluss minus 500 om du har quatro eller ikke..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Okay. Jeg har fått bestillt meg senkesett nå. Ble ikke justerbart men weitec sine 40-40 mm fjører ;)

Ikke fått dette enda, så venter i spenning ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har !

Noen som har noen ambefalinger og erfaringer å komme med anngående justerbart senkesett/coilovers til Audi 100 2.3E c4 Sedan ? Hvor selges disse og hvor lavt kan enn komme i pris på et slikt sett, helt nytt ? Nå tenker jeg ikke på spesielle merker/produsenter, men generelt på markedet ?

Vurderer å kjøpe til mitt neste prosjekt i garasjen, men må selge passaten først !

Takk for alle svar : vinke :

Dekselet på katalysatoren er det laveste punktet forran, 40 mm er nok det maksimale som kan anbefales. Selv da må du regne med å ta nedi nå og da på ujevn vei. Senking gjør underverker på både utseende og kjøreegenskapene på denne bilen. Anbefaler med det samme evt. å skifte slitte komponeter i oppheng/understell og å få tatt en skikkelig hjulstillingskontroll, etter det så sitter den overaskende bra på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.