#1 Skrevet Februar 3, 2009 Hei Skal skru av innsuget på min Audi A6 2000 mod 1.9 TDI, og lurer på om det er stor jobb? Ser bare 6 skruer (2x3) når jeg titter ned mellom der EGR-ventilen stod før.. Noen som har gjort dette før? Skal på møller å kjøpe ny pakning til dette i morgen, hva er det egentlig innsuget står "mot"? Må forklare hvor den pakninga sitter, så den sitter mellom innsuget oooog..? Skal skru av innsuget for å rense det for møkk etter EGR-ventilen.. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2009 Bump... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2009 Fikk svar på PM, det er bare de 6 skruene Om nå noen skulle lure på det i ettertid.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2009 Jeg skal også rense innsuget på samme bil/motor, men hvor mye moment skal det festes med etterpå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 1, 2009 Er det så veldig nøye? Skruene satt godt i da jeg skrudde dem av i allefall.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 1, 2009 Er det så veldig nøye? Skruene satt godt i da jeg skrudde dem av i allefall.. De er skrudd i aluminium så ikke overdriv momentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 1, 2009 Ikke sant, moment er alltid viktig på motor om du skal være sikker på å unngå problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...