#1 Skrevet Februar 4, 2009 Hei Har for en liten stund siden begynt å ribbe ned bilen innvendig for å tørke/rense alle seter + gulvsteppet. I den prosessen kom jeg så langt at jeg fikk hele midtkonsollen nesten løs, og løsnet også dekselet som sitter rundt/under rattet. Jeg dro bort en helg og skulle fortsette når jeg kom hjem, og her kommer problemet.. Et eller annet har stått og trekt strøm mens jeg har vært borte, så batteriet var helt flatt når jeg kom hjem. Har en 220A biltema booster/batterilader, når jeg prøver å bare kjøre litt strøm på batteriet så kommer det en tikkelyd som kan høres ut som et relè eller noe sånt fra dashbordet, rundt rattet.. Igår sku jeg prøve å starte den, kjørte på full boost på batteriladeren en liten stund, men starteren ville bare dra seg sakte et par-tre runder rundt.. Var også et eller annet som gnistra ved under rattet et sted. Var ikke så veldig mange sekundene jeg boosta, før det begynte å brenne i boosteren.. røyk hvertfall ganske bra fra den. Noen som har noen forslag til hva jeg burde gjøre videre her? Er veldig kaldt å skru her om dagen men sku helst hatt den til å gått hvertfall. Kan nevne at i følge forrige eier er batteriet nylig byttet, og når jeg prøver å sette litt strøm på batteriet og den tikkelyden kommer, så blinker lyset på dashbordet der det står km-avstand på bilen osv. Har ikke veldig mye greie på elektronikk så hadde vært kjempebra om noen hadde noen innspill her ! ; o ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...