#1 Skrevet Februar 4, 2009 (endret) Hei Jeg driver å tenker og tenker fortiden om hva jeg skal gjøre med bilen min, å trenger noen tips fra dere "GURU"`er her inne Bilen er jo en Bora, men denne har 4motion. Dvs jeg får ikke senka den 100 mm som dere heldig-griser! men jeg får senka den 50mm i hvertfall er det det di fleste coilovers påstår.. Stilen jeg vil prøve å nå er omtrent slik, vis jeg klarer å bestemme meg: (senk, foliere bil i en matt svart - eller en annen farge, og få på noen felger som ligner på disse.) (18" på bildet) Altså felgene jeg tenker på er noe allà BBS RS, BBS RM, eller lignende - Litt "gammeldags" felger med kant. Men dette er jo ganske dyre felger..? (fant ett sett, 17" BBS RS på ebay til 1999 euro (18000 nok ) Er det noen alternativer som ser så å si like ut, som er mye billigere? Vil 17" se noe bra ut med kun 50 mm senk, eller mindre ? Ps : Felger bør ikke ligge på mer enn 10 000kr - Gjerne brukt men kanskje det er allt for lite.. jeg har dårlig peil på felger, derfor jeg spørr dere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2009 Hva med disse Porsche 996 Turbo-felgene da ? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=145981&highlight=porsche 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2009 er litt på utkikk etter noe som ligner på de felgene jeg la ut bilde av men jeg er jo i vurderingsfasen,, så vi får se Fine felger ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2009 er litt på utkikk etter noe som ligner på de felgene jeg la ut bilde av men jeg er jo i vurderingsfasen,, så vi får se Fine felger ! Skal du ha noe slikt må du blø mange tusen,selv i utlandet som du selv har sett. Med slike Porsche-felger får du garantert noe felger som ikke gud og hvermann har. Men det er min mening da Tror det hadde det vært tøft på en sort/sort matt bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2009 17 toms felger blir for mye gummi synes jeg,men såklart finner du rette felgene kan det jo bli pent allikevel. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2009 ja er egentlig det jeg er redd for men jeg sitter jo bare å synser og vurderer, Helt klart kule felger du selger Hvor mye koster adapter 5x130 - 5x100 da, hvis felgene dine blir aktuelle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2009 ja er egentlig det jeg er redd for men jeg sitter jo bare å synser og vurderer, Helt klart kule felger du selger Hvor mye koster adapter 5x130 - 5x100 da, hvis felgene dine blir aktuelle? Åja,har 5x100 du ja....glemte det jeg. Tja,Marius Christoffersen har noen Teledials jeg kunne tenkt meg. Å han har jo 5x100 du kunne kjøpt av han. Men vet ikke hvor tykke de er da,ellers kan vel Håkon Sandberg skaffe adapter fra FK. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2009 Har disse tilsalgs: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=143362 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 4, 2009 Om du ikke får senket mer enn 50mm, burde du satse på angeleyes, lexus-lykter bak og RS4 felger. Neida;) Men er det absolutt ingen gewinder som senker mer enn 50mm når det er 4motion? Ville brukt litt tid på å lett skikkelig, i tilfelle det er noe å oppdrive for den looken du tenker på syns ikke jeg passer med sånn familiebilsenk. En jeg kjenner har noen 17" RS til salgs, og de så jeg nå at du hadde spurt om i tråden til Anders. Litt jobb med de felgene og en kledelig farge på senteret, så er det en sikker vinner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 4, 2009 Om du ikke får senket mer enn 50mm, burde du satse på angeleyes, lexus-lykter bak og RS4 felger. Neida;) Men er det absolutt ingen gewinder som senker mer enn 50mm når det er 4motion? Ville brukt litt tid på å lett skikkelig, i tilfelle det er noe å oppdrive for den looken du tenker på syns ikke jeg passer med sånn familiebilsenk. En jeg kjenner har noen 17" RS til salgs, og de så jeg nå at du hadde spurt om i tråden til Anders. Litt jobb med de felgene og en kledelig farge på senteret, så er det en sikker vinner. hakke finni noen enda som senker mer enn 50mm. Er nok drivakslene bak som styrer dette.. tror ikke jeg kommer til å gå tilverks med kappskive for å få den lavere akkurat. Noen som har erfaring med å senke 4motion på Golf/bora? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 4, 2009 Har disse tilsalgs: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=143362 Sinnsykt fete! men litt ovenfor min lommebok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 4, 2009 Dette senker da mer enn 50mm? 10400,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 4, 2009 60 mm ja? hehe veit du om noe som senker mer enn det igjenn da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 4, 2009 Da har Tom Are funnet ett senkesett som senker opptil 120 mm, Dvs så langt jeg klarer før drivaksel tar oppi. Så senkesett - Check! Felger - ????? Eneste jeg driver å tipper litt frem og tilbake på om jeg skal selge bilen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 5, 2009 Det ligger jo noen BBS RS 17" til salgs her på forumet nå da, med 5x100. Bolt-on på bora det. Skal du ha 17" er du avhengig av at du får den lav nok, ellers trur jeg 17 vil se litt lite ut. Selge bilen? Er ikke så mange som har Bora da, nå har du muligheten til å få noe som ikke alle har sett før. Bora har jo et enormt potensiale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 5, 2009 tror jeg kommer til å se bort fra 17",, da jeg har 16" nå på vintern og ser hver dag att jeg burde hatt i hvertfall 2 str større Blir nok til att boran beholdes I hvertfall ikke mange som har bora 4-motion.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 5, 2009 http://cgi.ebay.co.uk/BBS-CH-002-Audi-A3-TT-S3-Seat-8-5x18-NEW_W0QQitemZ400028243861QQihZ027QQcategoryZ28648QQtcZphotoQQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 12, 2009 Felgene på bildet får du i hvertfall her http://www.bbs-racing-wheels.com/index.htm Dog noen ganger høyere enn ditt budsjett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 13, 2009 RS6 er flott på Bora og R32 fanger også da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Februar 13, 2009 den var veldig fin ja! men bora skal jo ha bora front mener nå jeg.. Selv om det absolutt ikke var feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 14, 2009 den var veldig fin ja! men bora skal jo ha bora front mener nå Enig. Var aldri inne på tanken å bytte til Golf front når jeg hadde Bora. Men, nå finnes det jo OEM "R32" front til Bora også.. http://oempl.us/index.php?main_page=product_info&cPath=75_24_45&products_id=498 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 14, 2009 Enig at det er finest med Bora lykter og kanskje RS4? felger..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...