#1 Skrevet Februar 4, 2009 En kollega har en Beetle som trenger nye hovedlyspærer. Fått pris på Møller.. 1200,- for bytte av to pærer. Må de av med fronten på disse bilene???? Tenkte å spørre her før jeg setter i gang og hjelper han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2009 En kollega har en Beetle som trenger nye hovedlyspærer. Fått pris på Møller.. 1200,- for bytte av to pærer. Må de av med fronten på disse bilene???? Tenkte å spørre her før jeg setter i gang og hjelper han. Det stemmer, svigers fikk pris på 2.000,- på pærebytte når han hadde New Beetle. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2009 Ok, takk for svar. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2009 må ikke av med fronten for bytte pærer,det skal sitte en liten hvit plast hendel på lykta,den løfter du opp,så drar du ut hele lykta.for sikkerhet skyld se om det står noe instruksjonsboka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2009 Rask googling ga meg dette: Lykta må ut. Du løsner denne på baksiden. Avhengig av årsmodell gjøres det vistnok slik. 1998-2005 2006-> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...