#26 Skrevet Februar 4, 2009 Tilatt totalvekt på min er 2155kg Litt rart du har lavere LI en meg da... Du spinner hjule fortere rundt med en 2.5 kanskje så det blir mindre tyngde på dekka dine;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 4, 2009 Litt rart du har lavere LI en meg da... Du spinner hjule fortere rundt med en 2.5 kanskje så det blir mindre tyngde på dekka dine;) Muligt hehe kan ikke sei det er spesielt gunstigt med denne motoren med chip på en fwd blir mye gnaging 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 4, 2009 Min 2001 A6 1,9 TDI hadde min. loadindex 91, og ET42. Pussig nok, så later det til å finnes forskjeller rundt om til identisk bil... La merke til dette da jeg skulle montere 19" på min. Noen hadde ET 42 i vognkort, noen hadde ET 45... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 4, 2009 Muligt hehe kan ikke sei det er spesielt gunstigt med denne motoren med chip på en fwd blir mye gnaging Hehe, sterke motorer ja Har selv hatt en avant 2.5tdi V6 for noen år tilbake, den var også fwd og chippet.. Glad jeg solgte den da jeg gjorde:p Neste eier slet vist med gående kammer osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 4, 2009 Min 2001 A6 1,9 TDI hadde min. loadindex 91, og ET42.Pussig nok, så later det til å finnes forskjeller rundt om til identisk bil... La merke til dette da jeg skulle montere 19" på min. Noen hadde ET 42 i vognkort, noen hadde ET 45... Merkeligt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...