#1 Skrevet Februar 4, 2009 (endret) Hei Jeg lurer selfølgelig på hvor jeg finner dette batteriet.. jeg finner det på etka men aner ikke hvor jeg skal leite i bilen. møller sa det satt på høyre side under dasjbordet men der var det ikke.. Bilen er 2002 A4 Forslag motas med stor takk. da det er en smule kaldt ute fortiden, og jeg ikke orker rive i filler hele bilen på leit etter det batteriet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2009 Slenger meg på her og, må bytte det sjølv også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2009 Sitter ikke det i boksen under passasjersetet? Litt usikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2009 åssen type batteri er dette da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2009 åssen type batteri er dette da? en 4 kantet burk 5x5x5 cm ca til 2000 hos møller. men jeg tenkte bare bytte ut battericellene. men jeg må jo finne ut hvor den er først. blir ikke så klok av etka kan man jo si. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2009 Tror du må av med litt deklser og slikt så du før løftet opp teppet og åpnet boksen under på passasjersiden. Og batteriet er dyyyyrt ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2009 Tror du må av med litt deklser og slikt så du før løftet opp teppet og åpnet boksen under på passasjersiden. Og batteriet er dyyyyrt ja. jauda fand boksen under teppe på passasjer siden etter at jeg fikk ut sete. jaggu et fint sted og gjemme et batteri.. så nå må jeg bare få bestilt meg noen nye batteri celler. for og kjøpe den pakka på møller er uaktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2009 Hold oss oppdatert på komplett pris og åssen det er å bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2009 jauda fand boksen under teppe på passasjer siden etter at jeg fikk ut sete. jaggu et fint sted og gjemme et batteri..så nå må jeg bare få bestilt meg noen nye batteri celler. for og kjøpe den pakka på møller er uaktuelt. Sjekka om du får kjøpt det på Ebay da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 5, 2009 Sjekka om du får kjøpt det på Ebay da ? nada på Ebay. så blir enkelt celler fra billigste webshop. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 5, 2009 Hold oss oppdatert på komplett pris og åssen det er å bytte. fant nye celler til 450 kroner pluss porto fra tyskland. om du har samme type batteri pakke som meg så er det 6 litium ion celler av 3V på 2200mah hele pakka gir 18V, disse batterien er ikke oppladbare så da tipper jeg man kan bruke hva som helst bare det gir 18V, om man gidder bytte ofte. Så kan det jo være en fordel og flytte batteriet til et sted man lett kommer til. en liten modifikasjon kreves nok. den koster i overkant av 2000.- hos møller. så valget er jo ikke så vanskelig. jeg behøver jo ikke bytte batteriet siden telematics systemet ikke funker i norge men jeg får fnatt av den feilmeldingen hver gang jeg vrir om nøkkelen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 5, 2009 http://www.altitec.no/product_info.php?cPath=216_224&products_id=2794 Kjøpte 6 av disse i linken over. kom på 534 kroner rett i postkassa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 13, 2009 Da var 6 nye batteri celler på plass og telematicken slutta og klage. digg. batteriet ligger nu i dasjbordet i stede for under sete. den opprasjonen tjente man 1500 kroner på.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 14, 2009 var det vanskelig å bytte? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 14, 2009 var det vanskelig å bytte? om man hadde kjøpt orginal batter iet hadde det vært en lek og bytte . men med min metode krever litt lodding og 1 meter med ledning. i mine øyne var det relativt enkelt.. kan sikkert asistere om du bor i nærheten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 21, 2009 Åssen kom du til denne boksen? Måtte du ut med pasasjer sete? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 21, 2009 Åssen kom du til denne boksen? Måtte du ut med pasasjer sete? Måtte ta ut passasjer setet og div deksler. som holder gulvteppe eller hva vi skal kalle det nede. så ligger det en enhet der inni en plastboks. så finner du et lite lokk med en skrue under der sitter batteripakken. jeg lagde meg som sakt en nye en og trakk ledning fra boksen og opp under hanskrommet. der plaserte jeg den nye batteripakken som jeg lagde. om du trenger mer info kan jeg gi deg link til hvor jeg kjøpte batteriene fra . slik at neste gang så slipper man plukke ut halve bilen for og komme til djevelskapet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 23, 2009 Demonterte sete idag for å finne denne boksen. Den var ikkje under pasasjer setet. Kun girkasse modulen satt der. Kor kan den ligge da? 2002 modell allroad. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 23, 2009 Allroaden er jeg fankern ikke sikker på. ikke baki ved cd-veksleren da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 23, 2009 (endret) Demonterte sete idag for å finne denne boksen.Den var ikkje under pasasjer setet. Kun girkasse modulen satt der. Kor kan den ligge da? 2002 modell allroad. Vag Elsa Win hjelper deg med og finne det ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 24, 2009 (endret) Kan ikkje finne den i bagasjen heller. Leste på eit annet forum den kan ligge nede under midtkonsolen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 24, 2009 er det nokon enkel måte å lastened alle filene på en gang eller på klikke på en og en`? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 24, 2009 er det nokon enkel måte å lastened alle filene på en gang eller på klikke på en og en`? man kan bruke et lite programm kaldt Flash fxp. eller lignende ftp klient. fins mange varianter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...