#1 Skrevet Februar 4, 2009 Hallo folkens, noen som vet hvor bremselysbryteren på en 04 a4 tdi sitter? Bak pedalen eller noe sånt kanskje?? Problemet er at esp lampa lyser periodisk, tror egentlig det bare er fukt som er problemet men siden bryteren ikke koster mye tenkte jeg at jeg skulle bytte den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2009 Feil på bremselysbryteren aktiverer "Check engine" lampen, ikke ESP lampa. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2009 Vetta F?? Syns det hørtes rart ut jeg også men det var det de sa på Albjerk, hadde bilen på service igår. Jeg ba de sjekke hvorfor esp lampa kom på periodisk, fikk beskjed om at bremselysbryteren måtte byttes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2009 Om de har lest av feilkodene så OK, så får vi stole på dem da. Bremselysbryteren sitter over bremsepedalen, du ser den om du legger deg ned på gulvet. Vri på den så løsner den. Er en spesiell prosedyre for å montere ny, og dette ville ikke møller gi fra seg når jeg skulle bytte min pga Check engine lampa lyste. Åpna den gamle, grubla litt og fant etterhvert ut av det men var ikke lett. Har med justeringen mtp. avstand å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2009 Hehe, jeg spurte om det var noe jeg kunne bytte selv, "neei vi må slette feilmeldinger osv." Takker for hjelpa, skal sjekke det ut! Om de har lest av feilkodene så OK, så får vi stole på dem da. Bremselysbryteren sitter over bremsepedalen, du ser den om du legger deg ned på gulvet. Vri på den så løsner den. Er en spesiell prosedyre for å montere ny, og dette ville ikke møller gi fra seg når jeg skulle bytte min pga Check engine lampa lyste. Åpna den gamle, grubla litt og fant etterhvert ut av det men var ikke lett. Har med justeringen mtp. avstand å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 4, 2009 Det pleier å være en kontakt til abs som krangler. Mener å huske at de har funnet feil, og byttet kopling under førersetet på mine biler, eller så var det på venstre bærearm foran. Bremselysbryteren høres rart ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 4, 2009 Akkurat samme symptom hadde jeg. Jeg leste av feilkodene og fikk opp bremselysbryter, så jeg synes ikke det høres rart ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 4, 2009 Takker for alle svar folkens, jeg tenkte også først på abs føleren også siden jeg tidligere hatt det på en citroen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...