#1 Skrevet Februar 4, 2009 (endret) dette er litt rått, Til å være orginalt en 102hester Drag 14,54@158,88kmt 0-100 på 6,5 ! 60-140kmt Aks! Bilen veier 1980kg, benka 223kw og 590nm med tidligere oppsett, han bygger nå 2 turboer på den, og satser nå på 450 hk. Dette er den ene turboen Benkepapir : Klikk her for tråden til denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2009 er vel en finne dette, rått prosjekt kan man si vil ha,vil ha,vil ha.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2009 No sänt hadde jeg trengt pä Autobahn idag, min driver ä gär i nödmodus nä jeg skal akslerer fra 90 og oppover, sä det blir en del av/pä med tenninga for ä fä opp dampen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2009 Han er syk den Finnen der, har holdt på en stund. Morsomt å se noen presse rekke femmeren slik:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2009 Nå har jo andre allerede presset ut over 500hk på R5 TDi, i en Golf 2 faktisk, men det som er imponerende med Shadowmakers bil er at han bruker den daglig som firmabil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2009 sier jo egentlig hvor skuddsikker den blokka egentlig er, når han har 3 ganger orginal effekt på orginale råder og stempler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2009 sier jo egentlig hvor skuddsikker den blokka egentlig er, når han har 3 ganger orginal effekt på orginale råder og stempler? Er nok over på H-profil råder, custom stempler osv. for en stund siden ved slike effektuttak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2009 Er nok over på H-profil råder, custom stempler osv. for en stund siden ved slike effektuttak åja, da fikk jeg ikke det med meg i den tråden.. hehe må lære meg å lese litt mer nøye heretter .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...