#1 Skrevet November 21, 2004 er det en slags termostat som kan ha tatt kvelden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2004 Kan tenkes at føleren i radiatoren er defekt. Prøv å koble ut denne å se hva som skjer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2004 ok.huff...ut i 8.5 minus:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2004 Stopper den "aldri"? På 80'n så gikk viftene i ti minutt hver gang jeg slo av tenningen. Var nok bare å slå på tenningen (uten å starte bilen), for så å slå av igjen, da begynte viftene å dure i ti nye minutter Årsaken til problemet her var en defekt temperaturføler som målte temperaturen i området rundt eksos-manifoilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 21, 2004 sto å gikk i 45 min i stad:( har ikke somlet meg til å gå ut enda;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 21, 2004 Er det elektrisk drevet vifte du har? I så tilfelle er det sikkert en ledning en eller annen plass du kan dra ut enn til sålenge du har funnet ut hva problemet skyldes. Så slipper du i allefall at den står å går hele tiden... er vel ikke det aller største behovet for vifte i disse dager, det er jo ikke akkurat sommer ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 21, 2004 ja har elektrisk å har koblet den ifra.lurer bare på hva problemed kan skyldes.må sjekke det tipset jeg fikk av Lars-Inge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 21, 2004 Ja det er sikkert en defekt føler en eller annen plass, enten den i radiatoren som måler temperaturen på kjølevæsken. Eller slik som hos meg, den ved eksos-manifoilen, som måler temperaturen på lufta rundt denne. Denne er der også for å kunne starte opp viftene på sommerstid, f.eks. når sole står å steiker på panseret (uten at motoren behøver å være i gang) og temperaturen nedi motorrommet begynner å stige. Så står det i allefall i instruksjonsboken Får håpe du finner ut av det da! Og informer oss gjerne... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...