#1 Skrevet Februar 4, 2009 Hei Er det noe særlig å hente, heste-messig, på å montere åpent eksosanlegg på min Audi A6 1.9 TDI? Org. 110 hk, men chippet til ca. 150 hk. Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2009 har holdt på med slik på en Golf 3. Vil anbefale 2,5" rør etter kat, og til bakpotte. Bruk større bakpotte, uten for stort utløp. Da har du max effekt, uten så mye bråk. Har også en slik Audi her, som da snart skal få nye dyser og turbo. Da blir det nok å skifte ut orginalrøret ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2009 Når du sier ikke så alt for mye bråk, hva legger du i det..? Vil ikke ha rånete lyd i det hele tatt.. Er uansett lite pent på TDI.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2009 2 1/2" eksos er det som skal funke best uten for mye lyd på disse motorene. Kan med fordel droppe enten midtre lyddemper eller katalysator. En del å tjene på å også oppgradere til 2 1/2" downpipe, men pga. langstillt motor tror jeg ikke det er mye ferdig på markedet og custom arbeid må til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2009 Ok. Ja hadde tenkt å fjerne katalysator og.. Mye vil noe sånt koste tro? Trenger vel ikke downpipe, da det vil koste mer enn det smaker tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...